Friday 29 October 2010

Et fandens mareridt!



De tre HK-film TIGER CAGE 1-3 er endelig blevet genudsendt i ordentlige DVD-udgaver i HK for nyligt. Jeg har netop bestilt dem alle tre, men da jeg samtidig også har haft 2'eren liggende på en Zoke-DVD (dvs. fra Kina og kun med mandarin-dub) i et års tid uden at se den, tænkte jeg, at nu måtte jeg hellere se at få den set, før jeg modtager den bedre udgave, for ellers får jeg aldrig Zoke-DVD'en at se og de 40 kr., som jeg gav for den, vil dermed være spildt (LOL). Well, 45 minutter inde begynder DVD'en at fryse, hakke og stamme i det. Jeg skifter DVD-afspiller og nu kører den nogenlunde okay i de næste 20 minutter, hvorefter afspiller #2 også begynder at hakke fælt. Så begynder jeg at lede efter det UK-vhs-bånd, som jeg er sikker på at jeg har liggende i en bunke et eller andet sted (jeg mener bestemt, at en fyr ved navn "Mr White" sendte mig det), men uden held. Æv! Sådan noget pis. Enten ser jeg så de sidste 20 minutter som hakke/fryse-film eller venter 7-10 dage på at se slutningen, når den nye DVD ankommer. Usch!!!

Og hvis filmen så i det mindste havde været noget lort, men TIGER CAGE 2 er kanon-underholdende!!

No comments:

Post a Comment