Friday 23 December 2011

Et spøgelse fra fortiden er begyndt at rumstere igen

Jeg er målløs! Mildest talt!! Men den er sgu god nok!!!

Danskeren, der i starten og midten af 2000'erne bjergtog Danmark med sine vilde historier om, at han var ven med både Elvis og Roger Corman - og at det var ham, der havde udvikle AIP's kult-klassikere... han er dukket frem fra skjulet!!!!!!!

Jeg vil lige overveje, hvad jeg skal skrive (og hvordan!! Man ønsker jo ikke at få en injuriesag på halsen). Men altså... det havde jeg sgu ikke lige forventet!

2 comments:

  1. Det lyder krydret. Ikke mindst fordi han, som jeg har forstået det, forsvandt fra rampelyset uden videre. Men også at H. Larsen og du havde lavet noget baggrundstjek på ham og afslørede ham. Selve årsagen fra hans indtræden på fanzine-scenen kender jeg fra SS!, men hvad skete der efterfølgende?

    Mht repressalier, så er det nok ikke ligefrem noget, du bør frygte. I en uncut-tråd henviser Vang til en avisartikel fra starthalvfemserne, som afslører ham dude'en (under hans oprindelige navn) som en fake. Far out, man!

    Hvor er han dukket op henne?

    ReplyDelete
  2. What. The. Hell.
    Det må vi vist høre nærmere om.

    ReplyDelete