Wednesday 29 August 2012

Den uendelige historie ... om Postdanmarks storhed


I dag er det tirsdag. Torsdag før sidste torsdag sendte CDON i Sverige en pakke til mig med den komplette SOPRANOS-boks. Med lidt held kunne jeg have fået den om lørdagen, eller senest først på ugen den følgende uge. I går, altså 8-10 dage efter at den burde være ankommet, var den stadig ikke kommet. Nede på postkontoret tog det en postmedarbejder mellem 20 og 30 sekunder at hente pakken på deres lager. Argh!!! Endnu en gang oplever man, at postbuddet ikke har gidet gøre sig besvær med at smide en seddel i ens postkasse om en ankommen pakke.

Nå, men nu er den her i det mindste og hurra for det!! På et tip fra et Uncut forum-medlem (tak Nicolai) kunne jeg købe boksen fra CDON.DK til sølle 278 kr. (minus rabat fra et rabat-link og inkl. porto). 278 kroner!! Dét er fa'me billigt. Jeg tror, jeg gav omkring the dobbelte for den bootleg-boks, jeg købte fra Kina for 4-5 år siden. Og den manglede det meste af ekstramaterialet inkl. kommentarspor for at der skulle være plads på DVD-R-skiverne.

2 comments:

  1. Jeg har sgu også luret meget på den Sopranos-boks, men jeg har endnu ikke fået den købt.. måske skulle man tage at få det gjort inden den udgår helt...

    Uh ja, forresten... Cdon har lavet et nyt spændende tiltag med at de ikke længere vil levere pakker til hjemadressen! Jeg forstår ingenting.. men nej, nu sender de til nærmeste postkontor, og så sender de en sms med at nu kan pakken hentes! det er fanden-galeme ubehjælpeligt.. jeg fatter ingenting med dette nye tiltag, og hvis det er for at spare penge, så vil jeg sgu godt betale en 10'er ekstra for at få leveret med pakkeposten stadigvæk...!

    Længe leve Cdon...

    ReplyDelete
  2. Hmmm, det anede jeg ikke noget om. De burde måske informere kunderne om det. De har heller ikke mit tlf-nr., så det er lidt svært at sende mig en sms. o_O

    Den billige Sopranos-boks er hurtigt væk, så man skal være vaks for at få den. Jeg missede den sidste gang.

    ReplyDelete