Sunday 27 September 2015

EASTERN PROMISES (UK/Canada) dir: David Cronenberg



I rewatched David Cronenberg's EASTERN PROMISES last night (or rather this ... morning. Hvorfor fanden skriver jeg på engelsk!?). Nå, men jeg sad altså i de tidlige morgentimer og genså Cronies kodyltfede film om russiske gangstere i London. Halvdanske Viggo Mortensen giver en fantastisk præstation med accenter, der viser alle andre Hollywood-skuespillere bar røv. Ja, og for lige at cementere det, viser Viggo dem også bar røv i filmen! Som jeg postede om i går, genkøbte jeg filmen i går, denne gang på dansk DVD, og hurra for det. Der er altid plads nok på hylden til endnu et ex af EASTERN PROMISES. Gør alt for at se den, hvis ikke du har allerede. Stjæl, frarøv, træd på børn og gamle mennesker for at få fat i denne film.

Check iø den trailer, jeg poster her. Det er en uofficiel fantrailer, som er ganske cool.

No comments:

Post a Comment