Friday 25 September 2015

Mere ragelse til at fylde op


Jeg smuttede forbi et par genbrugsbutikker i eftermiddags og kom hjem med en stak DVD'er, kassettebånd, og en enkelt bog (om danskere, der likviderede danskere under krigen). Det er selvfølgelig ærgerligt, at de fysiske filmmedier er ved at være en saga blot, men om ikke andet betyder det, at man kan rage til sig af skidtet for næsten ingen penge. De seks DVD'er, som er vist her og som jeg alle fandt i den første butik, kostede en rund skinnende 10-krone per styk. Ikke dårligt. Jeg havde selvfølgelig SHAUN OF THE DEAD og EASTERN PROMISES i forvejen, men på engelsk DVD og da jeg så de danske udgaver, syntes jeg, de skulle have et godt hjem. Hah! Bagefter fandt jeg den danske udgivelse af Den gode, den onde og den grusomme, men den kunne ikke være på billedet (og kostede iø også 15 kr).


No comments:

Post a Comment