Monday 11 February 2019

Jeg fik lige en kasse i dag!!!

Harvey Fentons engelske enmands-genrefilmbogforlag FAB PRESS holdt nemlig udsalg for nyligt med priser fra det halve og ned til en tredjedel! Og så var det bare med at slå til! Sølle 5 pund for de fleste af disse bøger. Vildt billigt. 

Jeg købte alle de "Cinema Sewer"-bøger, jeg manglede (omend jeg har mange af Robin Bougies blade, så er det kun blevet til en enkelt af samlebøgerne, som jeg iø fik som gave engang). Nr. 7 var desværre ikke med på tilbuddet.


Endvidere købte jeg samlebogen "Sheer Filth", som ligesom"Cinema Sewer" er et fanzine. Forskellen er dog, at hvor CS stadig udkommer (det har eksisteret 30 år eller deromkring), så forsvandt SF for længe siden (1990). Jeg nåede faktisk at få købt et af de oprindelige numre tilbage i starten af 90'erne (fra Simon Nielsens zine-distro, så vidt jeg husker).


Sidst i den indiske pølseende er Todd Stadtmans tykke bog om Bollywood-film, "Funky Bollywood". Bogen ser vældig fin, og Todd er en rigtig god skribent. Jeg har fulgt ham i 10 år på hans blog om worldweird-film. Om Stadtmans bog får mig til at bestille tonsvis af actionfilm hjem, er nok tvivlsomt, men den bli'r sjov at læse. Todd Stadtman laver den glimrende blog "Die, Danger, Die, Die, Kill!", som netop har holdt 10 års jubilæum.


No comments:

Post a Comment