Friday 18 March 2011

Uploads fra "Omkring en Sort Sol - et portræt af Sods" (1984)

Nummeret "Television Sect" (bemærk DR's forkerte onscreen-titel *Television Set*!). Den eneste video i filmen, der modsat de andre ikke var blevet lavet specielt til dokumentarfilmen

En eller anden har uploadet nogle af musikvideoerne fra dokumentarfilmen OMKRING EN SORT SOL - ET PORTRÆT AF SODS!! Det er ret fedt, må jeg sige. Jeg troede sgu, at jeg var den eneste, der optog filmen dengang tilbage i 1984 og som stadig havde båndet, men her er altså en anden gut, der også har den. Herligt!

Det er samme person, som også har uploadet den udgave af Sort Sol liveoptagelsen fra TV-programmet "Beat Box", som jeg postede fornyligt (og som også er i meget bedre kvalitet, end den jeg selv har uploadet for længe siden). Jeg har kun lavet kopier til tre andre SS-entusiaster i tidens løb, men billedkvaliteten af disse uploads er betydeligt bedre end mit slidte Betamax-bånd, så der må jo være én person mere derude, der har filmen.

Jeg har kommenteret optagelserne via kommentarfeltet under et par af videoerne, men vedkommende føler tilsyneladende ikke nogen dybere trang til at kommunikere med "den anden" person, der også optog filmen dengang, jeg har i alt fald ikke fået nogen respons (jeg kan dog se, at han HAR læst det, da jeg i et af kommentarfelterne gjorde opmærksom på, at han havde listet et forkert nummer ifm. liveoptagelsen. Nu har han rettet til de rigtige numre, omend stavet forkert, LMAO). Oh well, det er sgu osse lige meget, det er bare fedt, at i alt fald NOGET af filmen nu kan ses på YouTube. :D

Hvis du vil læse mere om doku'en, så bragte jeg tidligere et mindre indlæg om den her.

"Stuck to my Gun"

"Abyss" optaget live i Ungdomshuset

No comments:

Post a Comment