Thursday 19 July 2012

MANNEN PÅ TAKET - trailer

aka MANDEN PÅ TAGET



Forleden købte jeg "Een gang strømer", der som bekendt er en TV-serie-sequel til den danske film STRØMER (som er ved at blive genindspillet!), og ville have posted en trailer her. Men åbenbart findes der ikke nogen (i alt fald online). Jeg faldt i stedet over traileren til MANNEN PÅ TAKET (1976), instrueret af Bo Wiederberg. Filmen skulle være en hel del bedre, end de BECK-tv-serier, der har kørt på dansk TV, men jeg har godtnok endnu ikke fået den set (selvom den skam ligger skam i "bunken", LOL). Den danske DVD er en dobbelt-disk, der bortset fra omslaget er identisk med den svenske. Desværre er den udgået og ret svær (og dyr) at opdrive. Jeg købte mit ex i TP for en 50'er. Bo Wiederberg lavede også en sequel, MANNEN FRÅN MALLORCA (Manden fra Mallorca) i 1984, som ikke er ude på dansk DVD, men kan dog fås på svensk via CDON.

No comments:

Post a Comment