Monday 18 May 2020

NIGHTCRAWLER (dan gilroy, usa, 2014)


Her i nat har jeg set NIGHTCRAWLER for fjerde gang inden for et år! Jeps, sidste år så jeg den tre gange på Tubi-tv, og nu har jeg købt den på engelsk blu-ray! Så god er den!!

Jeg har ikke set ret mange film med ham Jake Gyldenkål, men jeg er sikker på, at dette er hans bedste film. Nå ja, måske er ZODIAC lige så godt, men god er den i hvert fald. Kort fortalt handler den om en natteravn, som bruger natten på at køre rundt i LA og filme trafikuheld, overfald, kriminalitet, og andre spændende ting, så længe de er vilde og blodige. Så lægger han dem på facebook og fråder over de mange "likes". Nej, vent...

Klokken er 5:40 og jeg gider ikke genfortælle plottet, men se den selv! Du vil ikke fortryde det, hvis du er til gustne thrillere. Og gusten er vist det eneste tillægsord, der bør bruges her. 



Trailer her:



No comments:

Post a Comment