Friday 15 October 2021

Alternativt "COLLECTOR'S MARKET" og nyt BIBLO OBS på vej

Lørdag den 2. oktober kunne horror- og kultfilmfans begejstret besøge den årlige ("årlige", når der ellers ikke er Corona i luften) Blodig Weekend-horrorfilmfestival med det lige så årlige Collector's Market om lørdagen. 

Well, vi var to gamle horrorfilmfans, som holdt os langt ude i den gustne provins og afholdt vores egen udgave af samlermarkedet. Henrik Larsen og jeg gentog successen fra 2018 (check gammelt indlæg her) og mødtes i den bogbutik, som Henrik arbejder (frivilligt) i i Kalundborg. 


Vi havde hver taget diverse bytter-ting, forære bort-ting, sælge-ting med. Og undertegnede skulle selvsagt også lige snuse til de gamle bogsager i butikken. Jeg kom hjem med to store poser dvd'er, videobånd og bøger. Og der blev fortæret basser og drukket kaffe, og lavet mere kaffe, og drukket kaffe, og lavet mere kaffe, og drukket kaffe ... i een uendelighed. 

Og så fik vi selvfølgelig også snakket om Obskuriøst og Henrik kunne oplyse, at han nu endelig har besluttet at lave et BIBLO OBS Nr. 2. Altså et nummer af Obskuriøst udelukkende om bøger. Personligt var jeg ret begejstret for det første nummer, som det efterhånden er fem år siden udkom. Måske tager jeg mig også sammen og sender et indlæg eller to denne gang. "Ed. Larsen" har omtalt det kommende blad på bloggen, men der er endnu ingen udgivelsesdato - ud over engang i 2022

Fotoet er fra Kalundborg banegård på vej hjem. 

No comments:

Post a Comment