Friday 17 November 2023

Stort CD-FUND i genbrugsen #04: NIRVANA - "Unplugged in New York"


 


Jack J's "nye" grammofonplader (på cd) fra stort Røde Kors-fund #4 (se #3 fra i går på min væg):
NIRVANA - "Unplugged in New York"
Jeg ejer faktisk denne udgivelse i forvejen, men min gamle cd er en ex-biblioteks-udgave - så til 5 kroner syntes jeg nok, jeg kunne "opgradere". Jeg har netop checket den på Discogs og ser, at der er talt om den første amerikanske udgave fra 1994 (ud af over 400 udgaver!). Cool i sig selv, men det er ikke just nogen guldgrube, jeg sidder på. Det billigste eksemplar på Discogs koster 14 kr. Haha. Men okay, det er heller ikke dét, som er afgørende, men at det er en fin optagelse. Jeg så rent faktisk MTV-optagelse, da den blev vist i sin tid på MTV. Indtil for nyligt havde jeg ikke lyttet til Nirvana siden 90'erne. Jeg synes stadig, de er glimrende. Denne live-optagelse er yderst stille ift. deres normale liveoptrædender.
Kassetten er lettere slidt, men disken er i helt perfekt stand.

No comments:

Post a Comment