Wednesday 6 December 2023

Stort CD-FUND i genbrugsen #14: THE CULT - "Ceremony"

 

Jeg har altid haft en idé om, at THE CULT nok ikke **var noget**, men jeg købte alligevel dette album i Røde Kors, og jeg må indrømme, at efter to gennemlytninger er jeg bestemt positivt indstillet. Jeg mener, at Henrik Larsen nævnte (i en kommentar til Røde Kors-indlæg nr. 1), at pladerne op til denne var gode.

Well, det er den eneste cd, som jeg har hørt, og indtil videre tænker jeg, at den får lov at blive i samlingen. Gruppen blev if. Wiki sagsøgt for et sindssygt beløb (6 mio dollars eller i den dur. EDIT: Ups! Det var endnu mere sindssygt: 61 mio dollars!!!) pga. coveret. Vildt! Gruppen har eksisteret i rigtig mange år nu, og der kommer stadig plader (seneste i 2022).

Min udgave er originaludgivelsen fra 1991 (Europæisk udgave).
NB: Og ja, det er en samlebox med alle Langt fra Las Vegas-afsnit, som den ligger på!



No comments:

Post a Comment