Sunday 9 October 2011

Nøgen Spidshat...

Feedest! Så ser det endelig ud til at jeg får fat på albummet "En mærkelig kop te" med SPIDS NØGENHAT! Den udkom oprindeligt tilbage i 2001, men først længe efter fandt jeg ud af plades eksistens (via Baby Woodrose, naturligvis). CD'en har længe været udsolgt, men for nyligt fandt jeg helt tilfældigt ud af at den var blevet genudsendt ... og så var jeg sgu ved at misse den igen!! Alle pladebutikkerne (de få der efterhånden er tilbage!) havde kun vinly-udgaven. Hvor obskurt er dét ikke lige!! At de har LP'en, men ikke CD'en. Det er sandelig nye tider, vi lever i (eller måske GAMLE tider, høhø). Nå, men jeg fandt til sidst et sted og snuppede den med det samme (med min lange cyber-arm). Jeg foretrækker naturligvis vinylerne, men jeg har desværre ikke nogen pladespiller for tiden, så CD'en var påkrævet. Jeg købte naturligvis også LP'en. 330 spir blev det til (og DET er fanderme som i gamle dage!! Jeg husker at jeg i 80'erne OGSÅ gav ca. 150 kr. for en LP. Wildt, at de nu 20-25 år senere koster det samme!).

PS: Og de eneste svampe, jeg indtar, er altså dem på min pizza.






No comments:

Post a Comment