Sunday 23 January 2011

Hate-mail (en brevkasse med aldrig skrevne svar)

Hejsan Jack,
Tidningen var riktigt bra. Jag har iofs inte läst hela ännu, men det jag har läst var riktigt bra.
Den turkiska sektionen var riktigt härlig. Men jag tror att du har blandat ihop Ilker Inanoglu och Filiz Akin. Pojken i The Boy Who Knew Too Much heter Ilker Inanoglu och Filiz Akin som spelar hans mamma är det på riktigt också. Jag förstår att det blir krångligt när Ilkers rollfigur står med i rollistan som Dickie Dickie. I den turkiska versionen som heter Kücük Sahit kallas han kort och gott Ilker. Ingen Dickie där inte:) Den manlige mördaren i filmen spelas utav Ekrem Bora som har gjort en hel del toppfilmer. Cirkin Dunya är en riktigt otäck liten sleazefilm. Mycket effektiv. Den finns ute på tysk video under namnet Es Begann um Mitternacht och den regisserades av Osman F. Seden under pseudonymen Rowland Kramer.
Mvh
Linus [Bengtsson]
(Hägersten)

Hi Linus!
[23.01.2011: That's it. Svaret hænger stadig i luften, haha]


Hey hey
Kasper Maarbjerg her, ham med Rådden Kærlighed, du ved nok...
Well, jeg ville først lige sige 1000-tak for det nye Stay Sick!, du sendte mig og Martin, det var skide flinkt! Det levede forøvrigt fuldt op til mine forventninger, efter jeg havde læst #3 - Især interviewet med ham der Porrel-gutten, What a turkey, Denne Hr. Brahe's Kidde interview + album-gennemgang og Henriks Robin Hood-artikel. Oversigten over danske Wrightson og Corben-udgivelser er også skide fed. Stay Sick! er uden tvivl det bedste danske zine siden Panserværn (dansk punkrock-zine fra '99-02, som dog kun kom i to eks.). Det holder! Mere meget snart!!!
Også mange tak til ham der Jesper Moerch, for den pæne omtale af vores film, samt din lille "on the set"-rapport.
Nårh, men altså, jeg er blevet totalt hooked på mere SS (både zinet og dem fra tyskland...), så jeg vil meget gerne bestille nr. 1 og 2. Har du forresten også et Mondo Franko til salg? Jeg blev rimlig skuffet over at have smidt 50 kr. efter Franks Hermetiske Garage, men så fik jeg fat i et Ultimo Mondo Franko, og det var jo straks bedere, så hvis der var mere af det...? Og hvis Banned in Britain #2 er færdigt, så vil jeg også gerne have det med.
Hilsen
Kasper
(Valby)
PS. nu bliver du ved med at snakke om garage og vinyl og sådan. Well, så er her lige et par anbefalninger (hvis du altså ikke allerede er dem bekendt). Tjek ALT med Dead Moon ud, de holder helt vildt. Og så må du heller ikke være foruden "the low-fi king of switzerland" LIGHTNING BEATMAN! enten som solo, eller med hans band The Monsters, det er HELT vildt råt trashed blues-pigtråd. Tjek hans (jeg tror nok det er hans) pladeselskab:
http://www.voodoorhythm.com/super fede skiver!


EDIT: Jeg har fjernet det sidste læserbrev på venlig opfordring fra forfatteren.
/Jack (20.02.2013)



No comments:

Post a Comment