Sunday 23 January 2011

Fanzine-anmeldelser (meget lidt færdiggjorte)

[Note 23.01.2011: Jeg lider godt nok ikke (såvidt vides) af multiple personality disorder, men Gynther Meyer lever dog alligevel et sted i mig. Gamle læsere af både SS og Uncuts forum vil huske ham. En enkelt læser på forummet blev endda ret fornærmet, da han fandt ud af, at Jack og Gynther deler det samme jordiske hylster, haha. Båt-båt!!! Hahaha.

[klik på billederne for at læse teksten]






PS: [endnu en note fra 23.01.2011]
Jeg ville egentligt gerne bare lade hele det gamle materiale til STAY SICK! #5 stå for sig selv; Det er skrevet for længe siden og jeg har ikke lyst til at opdatere det... men når jeg så alligevel synes, at jeg bør skrive en lille fodnote til dette indlæg, så skyldes det mest, at jeg godt kan se, at min anmeldelse af Frank Brahes fanzine MONDO FRANKO nr. 3 godt kan misforstås, ikke mindst af nye læsere (men så sandelig også af gamle!). Man kunne foranlediges til at tro, at jeg havde noget mod Frank dengang, da jeg skrev anmeldelsen i ca. 2004/5, men at tro det ville være forkert! Anmeldelsen er skrevet i en lystig tone. Hele scenen dengang emmede af, at stemningen var god og humøret højt. Det er så ikke ensbetydende med, at jeg ikke mente min anmeldelse, for dét gjorde jeg bestemt. MF #3 var virkelig ikke godt, men Frank kunne jeg sgu godt lide. At jeg så i årevis ikke har haft kontakt til hverken Frank eller halvdelen af den gamle scene er så en anden side af sagen. Trist, men sådan er livet nogle gange. Jeg har det nu engang med at sige tingene, som de er, hvis jeg synes, de er forkerte, og sådanne personer er selvsagt ikke vellidt af alle mennesker. Men så er det også, at man må beslutte, om man vil holde sin kæft eller blive ved med at være en outsider. I mit "Sort Sol" er jeg den rene Peter Peter! ;D

No comments:

Post a Comment