Saturday 10 September 2011

8 års søgen slutter her!!!!!!!!!!!!!!!



Du godeste!!! Jeg har ledt efter SATANS YNGEL (aka The Redeemer) siden 2003, da jeg fandt Video Internationals plakat for filmen på Filmmessen i Kbh (se billederne her) og i dag har jeg endelig fundet den på et loppemarked i skodbyen Korsør!!! Argh. Og så fandt jeg sgu også lige THE SLAYER, også fra VI, og nogle andre lækkerier, blandet andet de mega sjældne STRIKE COMMANDO 2 (Bruno Matteis store mesterværk!), THE FIGHTING FIST OF SHANGAI JOE (som jeg har haft een gang før, men da byttede jeg den væk til Nils Markvardsen), og, ahm, Ilona Staller (alias Cicciolina) -filmen I RACCONTI SENSUALI DI CICCIOLINA!!! For en gangs skyld ønskede jeg ikke død over Korsør denne eftermiddag!!!






2 comments:

  1. Ahhhh det var dog et herlig udbud af gamle klassikere, underlige voldsfilm og erotiske perler... jeg kan se at du også fik fat i The Lamp?? den husker jeg som en virkelig herlig film, som jeg også fandt på ex-rental engang...

    Det er en skam at jeg har skilt mig af med mine vhs'er, det fortryder jeg sgu lidt nu...

    ReplyDelete
  2. Hej Mallrat (herligt at du fandt herover!),

    Ja, jeg fik også The Lamp, men sjovt nok er det det eneste bånd, der ikke er exrental, men en salgskassette. Det er 100 år og en madpakke, siden jeg sidst har set den, men jeg husker den også som virkelig herlig.

    Trist med dine exrentals, du kan stadig købe et par stykker, hvis du falder over dem, men det bliver desværre sjældnere og sjældnere at man falder over dem. :(

    ReplyDelete