Monday 6 August 2012

Hva' fa'en var det den film hed som ham der nævnte i den drøm??? o_O

Engang i nat drømte jeg, at jeg var i en by, jeg ikke kendte. Jeg gik forbi nogle vinduer med mega-små butikker, hvor væggene var malet helt sorte. I en af dem, solgte de udelukkende dødninge/skelet-figurer. Der stod en fyr ved siden af mig, så jeg sagde til ham: "Jeg kunne godt tænke mig, at åbne sådan én der, bare med videofilm med gyserfilm". "Ja, vi mangler sådan nogle film som VILLA VENNELY og..." [nævnte her film, jeg ved den sødeste grød ikke kan komme i tanke om nu - sådan er det med drømme]. I drømmen tænkte jeg, at VILLA VENNELY slet ikke var en gyserfilm, men jeg gav ham ret alligevel. Så gik vi ned ad gaden og drejede til højre, og han sagde vi kunne gå hen til en, som han kendte, og spørge ham. Navnet på vennen forekom mig bekendt, som en jeg havde læst om i fanpublikationer, men endnu engang er navnet forsvundet med drømmen. Lige før jeg vågner, tænker jeg, at jeg nok hellere må fortælle ham, at jeg hedder Flemming, for han ved sikkert ikke, hvordan han skal forholde sig, hvis jeg siger, jeg hedder Jack J. Storhedsvanviddet lever. Også i drømme.

2 comments:

  1. Haha, hvor besynderlig en drøm er det lige? - Jack, øhmm jeg burde nok skrive Flemming, men der er nu noget ved tanken om at åbne en butik der kun solgte gyserfilm...
    F.eks. Jack J's Secret Stash? ...

    ReplyDelete
  2. Tja, det kunne være fedt nok, men der er bare de to problemer, at jeg 1) sådan cirka aldrig går af med nogle af mine bånd (eller noget andet fra samlingerne for den sags skyld) og 2) der er vel næppe mere end 7 mennesker i Danmark, der samler på VHS. Og Flemming og jeg er altså så de to af dem (haha). Men seriøst, i USA er videobånd blevet det nye vinyl!! Der er mange samlere. Med hensyn til drømmene, så er det nu ikke en engangsforestilling, jeg har skrevet om dem før, både på den danske og engelske afdeling af bloggen. Men det er godt nok længe siden sidst, måske før du begyndte at læse med her. Interesserede kan bare klikke på Drømme/dreams-tag'ene. Men, hmm, måske sku' man bare lade være. LOL.

    ReplyDelete