Monday 4 January 2010

Norsk rape/revenge, danske zombier

For nyligt skrev jeg lidt om denne norske splatterfilm på den engelske del af denne blog og på Uncut.dk's forum, men interessen kan tilsyneladende ligge på et meget lille sted blandt danske horrorfans (personligt hælder jeg dog mere til, at danske horrorfans af den ene eller anden uforklarlige grund har adopteret de medvirkende fra "Fiskerne"s trang til ekstrem tavshed), og end ikke filmens instruktør var synderligt interesseret, da jeg på det norske forum Skrekkfilm.com gjorde ham opmærksom på mit blogindlæg, hahaha. Selv ikke da jeg delvist oversatte en favorabel hollandsk anmeldelse af filmen kunne det fremmane det mindste kny. Underligt! :/ Okay, nu er det naturligvis ikke for at få hæder og ære, at man skriver om diverse ting og sager, faktisk er jeg ligeglad hvad folk måtte mene, men man ka' godt undre sig alligevel. Hvis det var mig, der havde lavet en film, ville jeg sgu være glad for interesse om mit projekt. Oh well, JEG synes i alt fald, det er spændende med en ny skandinavisk splatterfilm. xD.
Jeg sendte AWE-bagmand Jan Schmidt en mail og spurgte, om der også kommer en dansk udgave af DVD'en, men Jan svarer, at det er en ren norsk udgivelse. Heller ikke fra selskabet tror man altså på interesse i Danmark. Trist, hvis det er tilfældet, at "fans" hellere bare vil se SAW del 43. Anyway, alle interesserede i Danmark (dvs. jeg selv og halvnordmanden Morbid Angel fra Uncuts forum, LOL) kan bestille HORA fra Cdon.dk, når den kommer. Hvorvidt den også vil kunne købes fra den anden AWE-bagmand (og Absurd-redaktør) Kenneth Eriksens butik Absurd-online.dk, vidste Jan ikke, men mon dog ikke.

Og check iø også Sørens blog ud i dag, hvor han skriver om en ny kommende dansk zombiefilm; OPSTANDELSEN. Yay! Spiffy!!

No comments:

Post a Comment