Wednesday 29 February 2012

stay sick på den dårlige måde

En ultra hurtig update: Siden torsdag har jeg befundet mig i det velkendte migrænehelvede. Torsdag til lørdag med pauser og fra lørdag nat 100 procent smertehelvede. Når der alligevel er indlæg indtil lørdag skyldes det at jeg ofte gambler med helbredet og alligevel logger på på trods af smerterne. dumt. Jeg beklager at jeg ikke ahr kunnet svare jer der forventer reply via sms, email, pm, tlf. Jeg skal nok vende tilbage til jer, når det går bedre. Jeg har end ikke half computeren åbnet siden lørdag, da det skarpe lys fra skærmen ikke er til at tage (omend det er nedtonet til allerneddpmpeste niveau og iført solbriller. for nognel af mine læsere vil dette være bekendt. allerede nu er det på tide at slå fra igen. Håber dog det snart går bdre.

3 comments:

  1. God bedring! Min migræne handler mere om, at jeg ikke kan se, og lidt mindre om smerter.

    ReplyDelete
  2. Håber at du finder roen, og ønsker dig også alt muligt god bedring!...

    ReplyDelete
  3. Tak. Det sidste døgns tid har det heldigvis gået nogenlunde. :-)

    ReplyDelete