Thursday 18 April 2013

Sleaze pitten: DEN SIDSTE REJSE

Jeg så DEN SIDSTE REJSE med Finn Nørbygaard og Jacob Haugaard her i dag og den var sgu federe, end jeg ville ha' troet. Jeg købte den som del af et Blockbuster-tilbud (6 for en hund) og smed den i bunken til sidst. Den handler godt nok om venskabet mellem to fallerede entertainere, virkelighedens Finn og Jacob, men den glider heldigvis aldrig over i sur socialrealisme (os, der levede i de brune 70'ere, fik nok af dén slags dengang!). Og en film, hvori Finn Nørbygaard vælter sig i døde lig og motorsave og blod kan if. min bog ikke være helt dårlig. ^_^

Den danske dvd er det rene skod. Der er INTET ekstramateriale og ikke engang danske HoH-undertekster.

Jeg har iø ikke læst en skid om filmen og ved derfor heller ikke, om den blev en succes eller floppede i biograferne.

trailer:



Først bragt i "Sleaze pitten"-anmelderafdelingen på facebook-siden for gruppen Sleaze' n' Horror.



NB: Jeg er ved at tro, at danske dvd-selskaber er de dårligste i verden. Næsten alle udenlandske dvd'er har i det mindste en trailer med og gerne nogle interviews. Hos danske selskaber mener man ikke, at forbrugerne er interesseret i ekstramateriale.

No comments:

Post a Comment