Monday 9 March 2015

Picture Paridon anmelder "Grotesk"


Fordi jeg har været generelt lad og umotiveret (to udtryk, der stort set betyder det samme) har jeg ikke rigtig fået omtalt, at den danske undergrundssplatterfilm GROTESK, som jeg er med i, for nyligt er blevet udsendt på DVD fra Another World Entertainment. Herligt! Men det er den altså. Jeg har endnu ikke fået den købt (jeg glemte et "PS" i min kontrakt, at udover mit salær (på fem trut i trompeten) ville jeg også have et ex for at være med. Oh well), men hjem på hylden skal den bestemt - lige så snart jeg kommer forbi en videobiks, der sælger den. Nå, men hvorom alting er, så har Niels Paridon netop anmeldt filmen på sin YouTube-kanal Picture Paridon. Det er en vældig fin anmeldelse og den kan ses lige her...




No comments:

Post a Comment