Tuesday 10 May 2016

Solen skinnede fra en skyfri himmel. Blogforfatteren flækkede en tand. Og postbudet kom med dejlige film. Årets første indlæg.


Maj måned, så det er vel efterhånden på tide med et indlæg i 2016!!!

Jeg fik lige et par film ind ad døren i dag på UK dvd; WOLFCOP og THE REVENANT. Jeg har netop set sidstnævnte og er begejstret! Filmen er en zomb... øh, vampyrfilm... eller zombievampyrfilm. Whatever. Den varede næsten to timer, men tiden fløj bare afsted. Jeg havde mine tvivl om filmen, da jeg havde læst, at det er en komedie, men traileren så god nok ud til, at den skulle bestilles (second-hand til meget små penge fra Amazon) og det er med glæde, at denne reporter kan melde tilbage, at der er tale om en sorthumoristisk film og ikke en "sjov" komedie. THE REVENANT holdt hele vejen igennem og soundtracket var sgu også ret fedt.

Ja, og solen skinnede som en atombombe i en bedre italiensk dommedagsfilm og yours truly flækkede en tand (er jeg ret sikker på, den gør i alt fald ondt ad helvede til, når jeg pirker til den), så det var både godt og skidt. Det hjalp lidt at modtage lidt film-guf fra UK.

No comments:

Post a Comment