Sunday 9 May 2021

Zombie-Jack i Rock-Uglen

Jeg genfandt sgu lige det her oldgamle foto fra tiden lige efter den danske zombiefilm RÅDDEN KÆRLIGHED (2003) blev lavet. En dag var der en, der ringede og sagde: "Der hænger en plakat med dig på døren inde i Rock-Uglen!

Nu bor jeg jo langt borte i provinsen, så man smutter jo ikke bare ned i Uglen, men næste gang jeg kom derind, skulle jeg selvfølgelig hen og checke. Og ganske rigtigt: Dér hang undertegnede i sit zombieficerede jeg fra RÅDDEN KÆRLIGHED på indersiden af Rock-Uglens dør. 

Den er godt nok ikke så stor (A3), men - hey - har du måske hængt som zombie på indersiden af døren i den cooleste heavy metal- (og lidt film) butiks dør!? LOL

Desværre er butikken jo for længst fortid, men minderne har vi da lov at have, som Liva Weel sang.

No comments:

Post a Comment