Tuesday 3 September 2024

Rune T. Kidde ... 21 år senere


 21 år efter at jeg bragte en laaang artikel (skrevet af Frank Brahe) om Rune T. Kidde i STAY SICK! nr. 4, har jeg nu fået fat i dette album, der blev omtalt i artiklen, og som allerede var svært at finde dengang. En fin gave fra en anden redaktør udi alternative tidsskrifter (og tak for det, Henrik Larsen, og tak til Frank for den oprindelige artikel).

 Der kom godt nok en 2.-udgave cirka samtidig med det omtalte nummer af SS, men dette er originaludgaven fra Ekstra Bladets forlag (ex-biblo, men det er fint nok - så er det i det mindste bundet ordentligt ind!).


2 comments:

  1. God artikel, hvor Rune siger at han kan lide Hal Foster. Jeg blev aldrig begejstret for ham den påvirkelige alder. Men det kan være jeg burde give ham en ekstra chance. Og til lykke med albummet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg må indrømme, at jeg ikke har læst ret meget Hal Foster, og det ligger vel 40 år tilbage, så jeg ved ikke rigtig, hvad jeg ville mene om ham i dag. Jeg tror, jeg fandt det lige lovlig "stift" dengang.
      Tak, tak. Jeg fik også flere Flip & Flop-albums (på tysk!) og Brian Iskovs bog om "Troldspejlet" og en stak gamle filmbøger.

      Delete