Jeg bestilte det nye nummer af Nyarlathotep (#6) her den anden dag som nævnt i et tidligere opslag og modtog FIRE blade! Dét er service!!
Som jeg skrev forleden, er det nye nummer af Nyarlathotep ude efter en længere årrække. Men det som er dødt er ikke rigtig dødt alligevel, fordi det lever ... eller hvordan de gamle skrækpoeter ville have formuleret det. Bladet ser i alt fald fedt ud.
Endvidere fik jeg også Thomas' mindre kendte zine Wintherzine nr. 3-5, hvor der bl.a. skrives en del om det at samle og i den dur.
Interesserede kan finde Nyarlathotep hos Fantask og Mephisto - eller direkte fra redaktøren ("Wintherzine" er sikkert kun fra Thomas selv).
Tusind tak til Thomas Winther!

No comments:
Post a Comment