Monday 9 May 2011

Hvad SS-arkivet gemte

En bekendt spurgte efter en Thailandsk film (A House of Mad Souls) og jeg mente, at jeg engang havde skrevet en anmeldelse af den til STAY SICK! og gennemkiggede derefter det gamle arkiv og ganske rigtigt; Der lå en færdigskrevet anmeldelse + flere andre, som aldrig er blevet trykt i bladet. Når jeg ikke postede disse sammen med det andet gamle materiale fra det aldrig publicerede STAY SICK! nr. 5, så skyldes det, at dette materiale blev skrevet senere. Da jeg bragte materialet til #5 her på bloggen, valgte jeg disse senere anmeldelser fra, fordi jeg regnede med at trykke dem senere. Men nu hvor jeg genlæser teksterne, kan jeg godt se, at de fraviger væsentligt fra min nuværende skrivestil (eller mangel på samme) og endvidere er der hele tiden referencer, som ikke er helt relevante mere. Så nu smider jeg altså nogle af dem ud her på bloggen i stedet for at de bare skal ligge og gulnes i en cyber-skuffe. Jeg ændrer ikke noget, så det er altså 4-5 år gamle anmeldelser med dertil følgende referencer til VHS-indkøb osv.

No comments:

Post a Comment