Tuesday 9 October 2012

DEAR GOD NO! (James Bickert, USA, 2011)



Jeg så DEAR GOD NO! i dag og... wauw... jeg græd af glæde!! Den har det hele. Bikers, Big Foot, nazister i skoven, blod i meget lange baner, druk, hor, stoffer, døde nonner, nøgne kællinger i præsident Nixon-masker, indvolde, og fed fed rockmusik. Og det er ikke en sjov film, en retrofilm, en "film med glimt i øjet"-film, den gør sig IKKE lystig på de gamle films bekostning, og der er ikke referencer til gamle motorcykelfilm med citater fra WILD ANGELS eller diverse andre Roger Corman-bikerfilm. Den er virkelig fed. Og i en tid, hvor der tales om at filmning på film dør til fordel for digitalvideo, så er det sgu fedt med en film, der er skudt på 16mm. Og instruktøren er allerede i gang med den næste; FRANKENSTEIN CREATED BIKERS.

Og her er lige instruktøren og nogle af skuespillerne, da de præsenterede filmen ved Cinema Wasteland tidligere i år. Man bemærker, at instruktøren fa'me ikke skal ha' nogen mikrofon! Haha.

2 comments:

  1. Så følger du vel også med i Sons of Anarchy?

    ReplyDelete
  2. Jeg har set et enkelt afsnit og jeg burde vel egenligt følge med (ikke mindst pga. Peggy Bundy), men indtil nu er jeg ikke sprunget på vognen (eller kværnen er det vel, lol).

    Men udover det, så tvivler jeg på, at TV (selv amk kabel-TV) er over langt ude som DEAR GOD NO!

    ReplyDelete