Sunday 14 February 2021

Et ton nye film fra FINLAND


 Ja, måske er et ton en svag overdrivelse, men næppe med mere end et par kilogram. Kassen, jeg modtog forleden dag fra min ven, Kurt (aka Cinehound's Member-X - for those in the know) i Finland, var i alt fald helvedes tung. Og fragtmanden valgte at læsse den af i en kiosk, som IKKE var den, der var blevet valgt - eller som var den nærmeste på min bopæl! Nå, men efter en fandens lang gåtur med denne satans tunge kasse (jeg forestiller mig, at Kurt sidder i Finland og griner djævelsk alt imens han ruller sit Fu Manchu-skæg), nåede jeg frem til et busstoppested. Klokken lort en søndag aften, hvor der er længe til næste bus. I bidende kulde og forfrosne fødder i iskolde gummisko. Endelig hjemme kunne jeg unpack packen (som we siger i California) og se på de lækre lækerier. 33 videobånd, 6 laserdisks (CAT PEOPLE har CURSE OF THE CAT PEOPLE på disk nr. 2, så det er i virkeligheden 7 laserdisks!), 8 blu-rays, 6 DVD'er, og 2 DVD-r! Horrorfilm, karatefilm, sci-fi, weirdo, krigsserter, adventure, spaghettiwesterns, filippiner-sjaskere, Hongkong-tosserier - og LUST IN THE DUST med Divine! Najs! Og ja, jeg fik AGFA/SWV's nye blu-ray-udgivelse af GODMONSTER OF INDIAN FLATS!

No comments:

Post a Comment