Sunday 21 August 2011

Mumien (1932) til en flad 25-krone!



Jeg vil lige viderebringe dette coole tip fra Søren på Skræk & rædsel, fordi det er for godt til at misse!

Hos TP Musikmarked kan man lige nu købe en dobbeltdisk-udgave af MUMIEN (The Mummy) originaludgaven fra 1932. Jeg har selv længe haft den amerikanske udgave af udgivelsen sidden på min Amazon-ønskeseddel, men inkl. porto ville den komme op på omkring de 170 kr., så det har trukket ud ret længe med at få den bestilt - og heldigvis for det da, for nu har jeg netop sparet ca. 145 kr ved at købe den i TP, hvor den koster sølle 25 kr.

Den fælles-skandinaviske DVD har et anderledes forsideomslag, men indholdet skulle helt være det samme som på den amerikanske. THE MUMMY har jo tidligere været udsend i Danmark i forskellige bokse i Universals "Classic Monsters Collection", men fordelen ved denne udgave er netop, at den har en ekstra disk med ekstra stads (disk #1 svarer til den gamle disk, hvad angår ekstramaterialet). Og filmen er jo rigtig god. Boris Karloff er mumien - og Zita Johann er jo Zita Johann! [insert several hearts]

7 comments:

  1. Desværre valgte TP at lukke deres forretning i Ringsted, men jeg ejer heldigvis den skandinaviske udgave.

    ReplyDelete
  2. Trist med Ringsted TP! Og man kan jo desværre ikke bestille fra dem via postordre.

    ReplyDelete
  3. Ja, det var den bedste filmbiks i byen. Nu har jeg kun Fona og Blockbuster.

    Gudskelov er der noget, der hedder Amazon.

    ReplyDelete
  4. Har du nogen sinde prøvet at bestille fra Fonas webbutik? De har de samme tilbud og lager som Fona2000 i Kbh. Jeg har aldrig selv købt noget fra dem, men overvejer det konstant (LOL).

    ReplyDelete
  5. Brugte en overgang VideoNetto, men har næsten droppet dem til fordel for Amazon, der leverer meget hurtigere.

    Vidste ikke Fona havde en netbutik.

    ReplyDelete
  6. Her er et direkte-link til deres filmafdeling. Fona2000 har jo, modsat de kedelige almindelige Fona'er, ofte rigtig gode tilbud. AWE-ting kan nemt fås ned til 10-20 kr og i den dur.

    http://fona.dk/default.aspx?m=2&i=64

    ReplyDelete