Monday 22 August 2011

Hong Kooooonnnnnnnng...bling blang bung bling bing bla blu blub

Jeg spiser resterne af en alt-for-stærk pizza fra i går til morgenmad og lytter til Streamin' Jay Hawkins, der vræler som en der er undsluppet fra et sindssygehospital om, at han står på et hjørne i Hongkong. Ahhh, jeg elsker nu den mand i en sådan grad, at jeg er parat til at grave hans lig op og gemme det i mit hus. Så skulle han sidde i min sofa med sin dødningehovedstav (den hed "Henry") og lytte til gamle plader. Måske jeg skulle lade det sidste stykke stå, jeg kan mærke, at flere af mine indvolde allerede har sat ud. Men hva' fa'en, det er jo pizza!






PS: teksten til nummeret står under YT-videoen.

4 comments:

  1. En smule ulækkert, må man sige.
    (Altså det med gamle pizzaer).

    ReplyDelete
  2. Hmm, det minder mig om en gammel tysk newwave-sang fra 80'erne, om en fyr, der finder en pizza bagved togstationen. Den er godtnok gammel og den er lidt skæv, men den smager godt og han er sulten. LOL.

    ReplyDelete
  3. "Streamin' Jay Hawkins"! :D

    Hvad i alverden er der på den pizza: tordenfluer?

    ReplyDelete
  4. Jeps, det er Screamin' Jays bror, den fælt oversete Streamin' Jay Hawkins.

    Tordenfluer? Hmm, du har måske fat i noget af det rigtige dér! o_O

    ReplyDelete